Wysłany: Pią 14 Lip, 2006 09:17 Biała sunia, zabrana po prodzie w domu tymczasowym - Wrocław
Ta sunia była oddana do schroniska w Lublinie. Leżała w całkowitej apatii. Po pewnym czasie wolontariuszki zaczęły się domyślać, że sunia jest w ciąży, na co schronisko, że jest to możliwe. Jeszcze dwa dni przed porodem chcieli wyadoptować sunię, mówiąc, że być może jest szczenna.
07.lipca sunia się oszczeniła, szczenięta zostały uśpione.
We wtorek udało się dziewczynom wyciągnąć sunię do tymczasowego domu. Dzisiaj jedzie ona do Wrocławia do szmaji. Tam będzie dochodziła do siebie. Nabierała sił i odzyskiwała wiarę w człowieka.
Zakładam już teraz wątek, bo sunia będzie potrzebowała domku niebawem.
Teraz natomiast, bardzo są potrzebne rady jak postępować z sunią? Co jej dać jeść? Jak poradzić sobie z organizmem po porodzie?
Bardzo Was proszę, ja nie mam takiego doświadczenia, Szmaja też nie. Czy jakaś dieta specjalna, czy suche?
Helenka dzisiaj ok 21 będzie we Wrocławiu i zaczyna się rekonwalescencja!
Aga i Theta, mam pytanie. Czy lekarz weterynarii opiekujący się psami w tym schronisku nie poinformował o tym jak opiekowac sie taka suką. Ewentualnie pracownicy schroniska, którzy na pewno niejeden taki przypadek mieli ? NIe atakuję, zaznaczam Pytam z ciekawości jakie jest ich podejście do tego.
_________________ Pozdrawiam,
Dorota, Lady,Atik&Nadja
--------------------------------------
„Psy nie są całym naszym życiem, ale czynią nasze życie całością".
Roger Caras
Tu jest pewien problem.
Powinna być dobrze karmiona, ale skoro po porodzie i nie ma szczeniąt to dobre karmienie spowoduje produkcję mleka, a ona nie może go mieć.
W tym przypadku potrzebna jest pomoc veta, sunia musi dostawać leki na powstrzymanie laktacji.
Nie lekarz raczej nic nie powiedział. Pracownicy do dnia porodu nie sprawdzili czy sunia jest na 100% w ciąży, to o poradach tym bardziej nie ma mowy.
Weterynarz we Wrocławiu jest już w pogotowiu, szmaja ma już umówioną wizytę.